Graafiset materiaalit markkinoinnin tueksi

Graafinen materiaali rakentaa brändimielikuvaa

Graafisen materiaalin kautta tehdään brändi-ilmettä näkyväksi monikanavaisesti! Onnistunut materiaali auttaa tavoittamaan, mainostamaan ja erottumaan joukosta. Graafisen suunnittelijan ammattitaitoa on ymmärtää eri kanavien vaatimukset ja saada visuaalinen ilme näkymään markkinointimateriaalissa johdonmukaisesti.

Graafisiin materiaaleihin kuuluu kaikenlaiset PAINETTAVAT JULKAISUT, DIGITAALISIIN KANAVIIN LIITTYVÄT JULKAISUT sekä SÄHKÖISET VIESTINTÄMATERIAALIT. Näiden tuottamiseen pätee omat sääntönsä, jotka graafinen suunnittelija hallitsee. Mihin kokoon aineisto kuuluisi tehdä? Käytetäänkö rgb vai cmyk -värejä tai ehkäpä Pantone-värejä? Mitkä tekstikoot ovat sopivia ja miten sommitellaan elementit tasapainoon?  Entäs kuvat, niiden väriavaruudet ja tarkkuudet.

Visuaalisen ilmeen hallinnassa auttaa graafinen ohjeisto ja Brand Book – mutta mikään ei korvaa osaavaa graafista suunnittelijaa. Otamme mielellämme kopin markkinointimateriaalisi tuottamisesta. Polka Creativessa käytämme työssämme laadun takaavia Adoben ammattilaisohjelmia.

Graafinen silmä mainittu!

Taittotyöhön liittyy paljon teknistä osaamista, mutta lisäksi tarvitaan kuulua ”hyvää graafista silmää”, jotta lopputulos on visuaalisesti tasapainossa, tasalaatuista, hyvin viimeistelty ja tyyliltään tarkoitukseen sopiva. Tästä yhdistelmästä syntyy ammattimainen lopputulos ja välillisesti yrityksesi laatumielikuva. Kuten seuraavasta listauksesta huomaat, voi yhdenkin yrityksen graafinen materiaali olla todella monimuotoista!

Onnistuu tilaamalla yhdestä paikasta

PAINOMATERIAALEJA voivat olla mm.

  • käyntikortit, lomakepohjat, kirjekuoret
  • esitteet, flyerit
  • vuosikertomukset, raportit
  • ilmoitukset
  • rollupit, messuseinäkkeet, julisteet
  • myymälän tuotedisplayt ja mobilet
  • pakkaustaitot 
  • ikkunateippaukset
  • kutsukortit, lahjakortit
  • opasteet, kyltit
  • ulkomainokset

DIGITAALISIA JULKAISUJA ovat mm.

  • web-bannerit
  • some-kampanjat
  • somekanavien ilmeet ja otsikkokuvat
  • interaktiiviset esitteet

SÄHKÖISIÄ VIESTINTÄMATERIAALEJA voivat olla mm.

  • esityspohjat (PowerPoint)
  • Word-lomakkeet

Hyvin toteutetun graafisen materiaalin avulla
vakuutat kohderyhmän, lisäät tunnettuutta
ja kohotat yrityksesi laatumielikuvaa.

ESIMERKKEJÄ MARKKINOINTIMATERIAALISTA

Tarvitsetko apua graafisen materiaalin taittamiseen

Kerro lisää tai pyydä tarjouspyyntö. Tarjouspyyntöä varten voit antaa teknisiä tietoja:
Mihin kokoon materiaali taitetaan? Millä aikataululla? Löytyykö aiempia materiaaleja tai visuaalista ilmettä (esim. graafista ohjeistoa)?

Pienissä ja isoissa graafisissa pulmissa sinua palvelee Polka Creative

Ota yhteyttä ja vastaamme pian.

Viestisi on lähetetty
There was an error trying to send your message. Please try again later.
There was an error trying to send your message. Please try again later.